måndag 24 oktober 2011

Bilduppgiften!

Nu så har jag målat en till skiss på hur min bild uppgift ser ut.

Jag har nu ändrat på texten så att den är lite böjd och inte ser lika tråkig ut,
och så har jag bara en rosa text för på den andra bilden så såg man bara det svart typ så det blev lite svårare att läsa. Jag har också istället för att ha en text om att man får långa ögonfransar så har jag målat dit ett öga med långa fransar så att det inte blir lika tråkigt, för det är ju roligare med bilder än texter.
Bakgrunden valde jag att ha brun för det var typ den ända färgen som passade nästan xd
sen så har jag ju inte målat mascaran, men det får ni se sen när det färdiga resultatet kommer ;)

<3<3

1 kommentar:

  1. Bra jobbat. Försök nu att få bildelementen att hänga ihop, nu är de väldigt långt från varandra. Du kan också förstärka uttrycket i bilden genom att använda kontrastverkan
    stort - litet
    mörkt- ljust
    Vad är viktigast vad skall synas?

    SvaraRadera