fredag 7 oktober 2011

Min första bildkategori :)

Nu ska jag börja med att göra min första Bildkategori!
Och jag ska börja med att göra en reklambild,,
jag tänkte att göra reklam på en ny mascara. Det ska vara En mascara som är vattentät,
och ger mycket volym och som är väldigt svart, Det är också en klumpfri mascara. För alla tjejer vill väl ha långa svarta ögonfransar.
Jag har bestämmt mig för att Mascaran ska heta "Black Dream"
För att det är ju en svart mascara och det är en dröm för tjejer att ha långa svarta fransar,,
Och den ska bara kosta 129 kr,
så det är det här jag ska jobba med fram över :)

1 kommentar:

  1. Bra arbetat du kan din produkt. Har du bestämt din målgrupp? Gå till "Bild i Sollebrunn"-sidan och läs uppgiften under Åk 9 till höger på sidan där finns alla bildkategorierna som hör till uppgifterna.

    SvaraRadera